woensdag 11 april 2018

Tussen alle voorbereidingen door voor de Patchwork & Quiltdagen, waar ik mag exposeren met mijn textielkunst, werk ik stug door aan de Wonderkamer van teQStiel.

Ongeveer een jaar geleden kwam ik deze tak tegen en kwam op het idee om er een wandelende tak van te maken.

Ondertussen heb ik nieuwe  inzichten gekregen en ben ik  niet meer tevreden over het resultaat, ik vind het te massief en te kleurloos.
Daarom heb ik nu alles losgetornd en ben ik opnieuw begonnen.


In ieder geval heeft het nu veel meer kleur en het is ook wat frivoler geworden. Het wordt wat meer een Jo, maar echt tevreden ben ik nog niet.
Voorlopig knutsel ik nog maar even door en gelukkig heb ik nog heel veel tijd, het Quilfestival Noord Groningen  is pas in juni.

Dus ga ik eerst genieten van het quilt feestje in Rijswijk en wie weet tot daar.

Hartelijke groet,
Jo Huijsman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten