dinsdag 19 december 2017

Even een zijsprong naar traditioneel

Aangezien ik 2 maanden geleden ben geopereerd, had ik een tijd geen energie om veel te doen. Nu had ik nog een UFO met 3244 hexagonnen liggen van jaren geleden. Deze moest nog worden gequilt en het is gelukt. Geen art maar zeer traditioneel. Alle hexagonnen van Amerikaanse stoffen gemaakt, zie detail.

Maar weer snel naar art
Verder ben ik weer begonnen met werkjes voor de wonderkamer, zie een paar expirimenten.
Experimenteren met puffpasta en draden.

Schelpen.

Iedereen fijne feestdagen en een goed 2018 gewenst.

2 opmerkingen:

Christel Sins-Camp zei

Er is niks mis met traditioneel quilten (al doe ik het zelf niet). En wat een prachtige schelpen! Zo levensecht!

Margreet Michel zei

Ook ik heb de afgelopen weken een UFO afgemaakt, niet heel traditioneel, maar wel een 'echte' quilt: patchworktop, drie lagen, 2D, vierkant en met de naaimachine doorgestikt. Leuk als tussendoor om je technieken een beetje bij te houden. En inderdaad prachtige schelpen.

Een reactie posten