woensdag 21 juni 2017

Leuk nieuws

Inmiddels hebben alle veertien leden iets over zichzelf vertelt en is het  onze volgers nu wel duidelijk wie en wat teQStiel is.

Zomerstop
teQStiel heeft nu even een zomerstop, maar dat wil niet zeggen dat wij stil zitten. Wekelijks verschijnt er op woensdag een nieuw verhaal op ons blog en natuurlijk werken wij ook door aan ons gezamenlijk thema 'Wonderkamer'.
De kleine expositie 'Wonderkamer 1.0 in het atelier van Marjoke Staal tijdens de Atelierroute BeverWijk aan Zee was een leerzame ervaring.
























Een uitdagend 2e jaar
In september start het  2e jaar van teQStiel. Het wordt het  jaar van vooral veel werk maken, een plan maken van hoe wij ons werk gaan presenteren en hoe wij onze expositie gaan inrichten. Ik ga nu alvast verklappen dat wij een super plek hebben.















Inderdaad, goed geraden,  de Molen in Kantens tijdens het Quiltfestival in Noord Groningen van vrijdag 8 t/m zondag 10 juni 2018. Het wordt dus echt een uitdaging om in deze molen teQSTiel voor te stellen aan de quilterswereld.

Foto uit de oude doos
Alle leden van teQStiel vertelden in hun voorstel rondje over de liefde voor textiel die vaak al in de jeugd is ontstaan. In mijn eerste verhaal heb ik mij vooral gericht op het voorstellen van teQStiel en heb ik niet zoveel over mij zelf vertelt, ook omdat blog lezers mij kennen van het blog Quilt en Jo. Toch wil ik nog even kwijt dat ook ik de liefde voor textiel met de paplepel kreeg ingegeven en ik ben Mem hier nog altijd reuze dankbaar voor. Deze foto is het bewijs dat ik al vroeg achter de trapnaaimachine zat.

Hartelijke groet en blijf ons volgen
Jo Huijsman


1 opmerking:

simone zei

Het wonderkamertje in Wijk aan Zee maakt me heel nieuwsgierig naar volgend jaar, veel succes met het bedenken en het uitvoeren.

Een reactie posten