woensdag 14 juni 2017

Passie voor textiel

En nu is het dan aan mij, om als laatste in de rij, een stukje te schrijven voor het blog.
Best lastig hoor, als schrijven niet je sterkste kant is.
Maar ja, je wil toch je grenzen verleggen en daar hoort dit ook bij, dus aan de slag!

De meeste van ons zijn al van jongs af aan met lapjes en draadjes bezig (ik ook!). 
Dit heeft zich ontpopt tot een enorme passie.
En dat is wat wij met elkaar delen: PASSIE VOOR TEXTIEL!!

TeQStiel
Wij zijn inmiddels een hechte club geworden, die elkaar waarderen en respecteren om wie we zijn.
Iedereen wil graag een bijdrage leveren aan TeQStiel. 
Door hard te werken, opbouwende kritiek te durven geven en te helpen en stimuleren waar nodig is, zijn wij zeker op de goede weg. 
Het is een feestje om bij TeQStiel te horen!

Rotterdam
Voor de wonderkamer heb ik het thema Rotterdam gekozen.
Als eerste werkje heb ik op zijdevezels een vrije vertaling gemaakt van de Red-Apple.

Al nadenkend over Rotterdam ben ik ook terecht gekomen bij een stukje familie geschiedenis. Dit wil ik proberen uit te werken in de vorm van een klein boekje. Een leuk boek ter inspiratie is Embroidered Books van Isobel Hall. Een echte aanrader.

Genoeg te doen dus!

Groet,
Marjoleine

1 opmerking:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ben heel benieuwd naar het Rotterdam voor jou. Voor mij is het de stad van de haven waar ik met man op grote Nedlloyd containerschepen voor lange reizen vertrok en aan kwam.

Een reactie posten